Golfový turnaj Retail Masters Day 2011
Podzim 2011 – Turnaj jednotlivců
9. září 2011, Golf Park Plzeň
Pod názvem Retail Masters Day uspořádala na začátku září společnost Atoz už 5. specializovaný golfový turnaj určený hráčům z oblasti obchodu. Na rozdíl od jarního turnaje, kdy soutěžily týmy, došlo v tomto klání k promíchání hráčů, kteří mohli poměřit své síly jako jednotlivci.
RETAIL MASTERS DAY se uskutečnil v pátek 9. září 2011 na hřišti Golf Park Plzeň v Dýšině u Plzně a přivítal na 150 účastníků, kterým není cizí pohyb ani aktivní odpočinek. Organizátor, ATOZ RETAIL, připravil golfový turnaj jednotlivců s hracím systémem Stableford na vyrovnání handicapu. Soutěžilo se ve třech MIX kategoriích (HCP 0–21; 21,1–36; 37–54) a vložených soutěžích: Longest drive, Nearest to the Pin a Absolutní vítěz.
Cílem RETAIL MASTERS DAY, který se koná dvakrát ročně, je vytvoření příjemné neformální atmosféry pro navazování a prohloubení obchodních kontaktů mezi významnými zástupci mezinárodních řetězců, tradičního trhu, obchodních center, maloobchodních značek a jejich klíčovými dodavateli na českém trhu. Na akci se setkal top management společností z celé šíře retailu. V turnaji se utkali hráči ze společností dm drogerie markt, HDS Retail, Jednota, s. d. České Budějovice, Jednota, s. d. v Rakovníku, Makro Cash & Carry ČR, Obi Česká republika, ProVektor, SPAR ČOS, SVOP či Tesco Stores ČR.
Součástí golfového turnaje byl i doprovodný program pro nehráče, kterého se zúčastnilo zhruba 80 osob. V jeho rámci si mohli osvojit základy golfu v golfové akademii, navštívit pivovar Plzeňský Prazdroj, odpočinout si při relaxačních masážích nebo si vyzkoušet zábavné hry na Xboxu Kinect. Společnost POS Media Czech Republic, jeden z partnerů akce, pak připravila soutěž pro přítomné golfové nadšence, a sice volbu POSitivního šviháka a švihandy. Vítězi se stali Jiřina Říhová z výzkumné agentury STEM/MARK a Přemysl Václav ze společnosti Farm Frites.
„Pátý ročník golfového turnaje Retail Masters Day opět zaznamenal velký úspěch. Účastníci měli možnost strávit příjemný den s kolegy z oboru a neformální atmosféra přispěla také k navázání nových pracovních kontaktů,“ uvedl Jeffrey Osterroth, generální ředitel společnosti ATOZ GROUP.
I tento ročník se těšil značné podpoře sponzorů. Generálními partnery byly Kraft Foods CR,
Plzeňský Prazdroj a Vodafone Czech Republic. Speciálními partnery se staly společnosti CCV Informační systémy, Cushman & Wakefield, Fiat ČR, POS Media Czech Republic, Mediaservis, Mecom Group, ppm europe, Stem/Mark (sponzor soutěžě Nearest to the Pin). Partnerem občerstvení byla společnost Coca-Cola HBC Česká republika. Partnery jamek se staly firmy Bizerba Váhy a Systémy, Bohemia Sekt, Cargologix, Emco, Global Payments, Honeywell/Novum, Macromex Czech, PointPark Properties, Provimi Pet Food CZ, RPM Service CZ, S.B.C. ČR, Storck Česká republika a Vipobal. Dárky vítězům pak věnovaly také Fotoinstitut.cz a studio Derde Leven.
Výsledky golfového turnaje Retail Masters Day září 2011:
1. místo: Miroslav Sajdl, fleet key account manager, Fiat ČR
2. místo: Alan Pfauser, majitel společnosti, Jofel
3. místo: František Bezděk, jednatel, CCV Informační systémy
1. místo: Radim Šumbera, commercial insight manager, Coca-Cola HBC ČR
2. místo: Marek Holešovský, sales manager, Honeywell
3. místo: Tiarnán Ó hAimhirgín, sales and distribution director, Plzeňský Prazdroj
1. místo: Karel Spěšný, jednatel, Bizerba Váhy a Systémy.
2. místo: Petr Valchář, key account manager, Kraft Foods CR
3. místo: Lucie Filipová, key account executive assitant, Kraft Foods CR
Výsledky vložených soutěží:
Vladimíra Mejtská, ředitelka, Geco Tabak
Jaroslav Aujezdský, jednatel, Mediaservis
Josef Málek, category buying manager, Tesco Stores ČR
Alexander Soukup, jednatel, Mobil Pohotovost GSM
Vladimíra Mejtská, ředitelka, Geco Tabak
Výsledky puttovací soutěže:
1. místo: Vladimír Pačesný, jednatel, Danluka
2. místo: Róbert Rácz, senior key account manager, Mecom Group
3. místo: Eva Lysičanová, account manager, S.B.C. ČR
ATOZ Retail je součástí skupiny ATOZ Group, která se specializuje na komunikaci a podporu prodeje v rámci trhu České republiky. Kromě golfového turnaje Retail Masters Day, který od roku 2009 pořádá dvakrát ročně – na jaře jako souboj týmů, na podzim jako turnaj pro jednotlivce, včetně doprovodného programu pro nehráče, organizuje také další obchodně-společenskou akci s názvem Retail Business Mixer či kongres Samoška, jehož cílem je podpora tradičního trhu. Už 11 let napomáhá výrobcům a distributorům rychloobrátkového zboží zvýšit prodeje jejich novinek a inovovaných výrobků další projekt z portfolia společnosti Atoz Retail – marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.
Společnost ATOZ Publishing již 19 let vydává renomovaný časopis zaměřený na trh rychloobrátkového zboží s názvem Zboží&Prodej. Od roku 2010 rozšířila své portfolio odborných časopisů o titul Čerstvé&Snadné, první časopis na českém trhu určený vietnamským obchodníkům. Publikace Retailová kniha seznamů pak mapují dodavatele na trhu rychloobrátkového zboží a vybavení a služeb pro obchod.
Kromě maloobchodu se ATOZ Group zaměřuje také na oblasti logistiky a HoReCa s podobným portfoliem publikací a odborných akcí. Více informací naleznete na www.atoz.cz.
Pro další informace, prosím, kontaktujte:
Kateřina Půčková
Project manager
Mobil: +420 739 628 425
E-mail: katerina.puckova@atoz.cz